دسته بندی: 12 comments

" هو الحق "


خشم سایبری
"وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ"


به لطف سیستم رانتی و فساد کلان مدیران دانشگاه آزاد اسلامی این مکان تبدیل  شده است به
دانشگاهی که نه دانشگاه است و نه آزاد است و نه اسلامی!

***
متأسفانه مصوبه وقف دانشگاه آزاد از سوي تعدادي نماينده وام دار امپراطوري مادام العمر جاسبي بر دانشگاه آزاد باعث هموار شدن راه براي ادامه اقدامات غير قانوني و مفاسد مالي و مديريتي دانشگاه آزاد شد.
 
مسئولين دانشگاه آزاد مصمم هستند تا به بهانه وقف، يك نهاد عمومي را به نهاد خصوصي تبديل كنند و توليت آن را براي سوء استفاده‌هاي مالي و اقتصادي در اختيار خاندان و اطرافيان خود قرار دهند.

استفاده از منابع مردمي در دانشگاه آزاد براي تبليغات كانديداي خاص در جريان انتخابات، همراهي با فتنه گران در جريانات بعد از انتخابات، زمين خواري‌هاي گسترده، استفاده از مدرك‌هاي قلابي براي وام دار كردن برخي اشخاص، تصرف غير قانوني املاك تنها گوشه‌اي از مفاسد گسترده مديريت جاسبي بر دانشگاه آزاد است كه به بهانه وقف قصد دارد تا از رسيدگي قانوني به تخلفات گسترده مديريت دانشگاه آزاد جلوگيري شود.

اكنون داستان كيف انگليسي اين بار با صحنه گرداني مهدي هاشمي در لندن در حال تكرار است و عناصر فتنه در خارج از كشور با پشتيباني از دانشگاه آزاد سعي در تحميل مديريت جاسبي بردانشگاه آزاد به عنوان حامي فتنه را دارند تا در مواقع لازم از او استفاده كنند.

واضح است كه فتنه‌گران در اين مرحله از طرح با دانستن مخالفت شوراي نگهبان با مصوبه مجلس، سعي در انتقال طرح به مجمع تشخيص مصلحت براي موافقت نهايي با طرح وقف دانشگاه آزاد با توجه به عناصر حامي دانشگاه آزاد در مجمع تشخيص را دارند.

اما سوال اساسي كه اين روزها در ذهن جنبش دانشجويي و مردم شريف ايران نقش بسته است اين است كه چرا جاسبي و مجموعه‌اش براي تقابل با مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي از ظرفيت مجلس شوراي اسلامي استفاده مي‌كند.

چرا امروز بعضي از نمايندگان به اصطلاح اصول‌گرا به جاي اصول گرايي به جاسبي‌گرايي روي آورده و به جاي توجه به فرامين حضرت امام خميني و رهبر معظم انقلاب در مورد واجب الاطاعت بودن مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي و عدم تقابل مجلس با مصوبات اين شورا به جهت گيري‌هاي خاص جناحي و حزبي عده‌اي مفسد اقتصادي جامه عمل مي‌پوشانند.
آيا تبديل كردن نظر شخصي و باندي جاسبي به قانون با تطميع و لابي از سوي باند جاسبي در مجلس بر تكيه بر اصول انقلاب اسلامي ارجح است؟
اكنون بر نمايندگان عدالتخواه و اصولگراي مجلس و مخالف مديريت جاسبي لازم است تا با ابراز برائت از وامداران جاسبي در مجلس و تصويب كنندگان طر ح وقف دانشگاه آزاد موضع خود رادر قبال طرح ننگين وقف دانشگاه آزاد با شفافيت بيان نمايند.

ما دانشجويان با هشدار به نمايندگان جاسبي‌گرا اعلام مي‌كنيم كه با وجود مواضع ننگينشان آنان را به عنوان نماينده‌اي مستقل نمي‌شناسيم و با ابراز تبري از مواضعشان در قبال مفاسد دانشگاه ازاد آنان را ديگر نه نماينده مردم در مجلس بلكه نماينده دانشگاه آزاد در مجلس مي‌دانيم.

ما از قوه قضاييه انتظار داريم با رسيدگي قاطع به پرونده مفاسد عديده دانشگاه آزاد با عوامل نفوذي باند جاسبي در اين قوه كه حتي بر خلاف راي رياست محترم قوه قضاييه در شوراي عالي انقلاب فرهنگي عرصه براي وقف دانشگاه آزاد فراهم مي‌كنند برخورد قاطع را انجام دهد.

مديريت دانشگاه آزاد با نفوذ در قواي مستقلي چون قوه مقننه و قضائيه بعضي اركان اين قوا را به حيات خلوت خود براي ادامه دادن به مفاسد اقتصادي عمده اين دانشگاه تبديل كرده است. جنبش دانشجويي به بعضي از نمايندگان و مديريت دانشگاه آزاد هشدار مي‌دهد با عدول از مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي و مقابله با اصول انقلاب اسلامي گناهي نا بخشودني است كه مطمئنا روزي ملت ايران با اين مفسدان تسويه حساب خواهند كرد.





اجازه نخواهیم داد که بازیگردان پنهان و اعوان و انصارش بیش از این دانشگاه آزاد را با این رویه غیرقانونی به پیش ببرند.

رفقا بسم الله...
برای روشنگری پیرامون دزدی بزرگ به نام وقف و عدم اجرای قانون شورایعالی انقلاب فرهنگی  که هدفش چیزی جز فرار از قانون نیست، کمک برسونید

همراهی خود را با قرار دادن لوگوهای سه گوش اعلام نمایید

***

سخنان روشنگرانه دکتر احمدی نژاد در 2سال و نیم پیش  پیرامون دانشگاه آزاد:

...دانشگاه آزاد فقط در یک نمونه با یک مرکز تحقیقاتی وابسته به یک مجمع و سازمان که از بودجه دولتی استفاده می کند قرار دادی 4 میلیاردی منعقد کرده است که نقش مصر در معادلات منطقه ای را بررسی کند. من به این ها نامه نوشتم که یک دانشجوی علوم سیاسی می تواند این را به عنوان یک رساله دانشجویی انجام دهد. این موضوع به چه درد دانشگاه آزاد می خورد، قرار داد مطالعاتی دیگری داشتند در مورد مناسبات بین الملل و ... شما معادل همین پول را می توانستید به دانشجویان تخفیف بدهید. این رقم یک درصد بودجه آموزشی دانشگاه آزاد است.


این دانشگاه کار اقتصادی می کند، نه کار آموزشی. ...چرا مثلا 4 میلیارد تومان باید صرف کاری شود که بر خلاف ماموریت آموزشی این دانشگاه است. چرا این هزینه های هنگفت را در مکان های ورزشی، خوابگاه ها، تخفیف شهریه و ... صرف نمی کنند. این دانشگاه کار اقتصادی می کند.

... به ما گفتند، سکوت کنیم چون سیاسی می شود. چرا وقتی می خواهیم یک نقطه را اصلاح کنیم سیاسی می کنند. برای آنکه سیاسی نکنند، سکوت کردیم. ما دوستار دانشجویان، اساتید و اصل دانشگاه هستیم، اما مدیریت و روش اداره دانشگاه را باید اصلاح کرد. اگر می خواستیم با دانشگاه آزاد برخورد کنیم، من اجازه می دادم نتیجه تحقیق و تفحص از این دانشگاه منتشر شود.(متن کامل)






» اسامي نمايندگان مجلس امضا كننده طرح غير شرعي وقف دانشگاه آزاد

12 comments برای “خشم سایبری "وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ"”

۳۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۰۶
حسن :

آیا برای این ماجرا نیازی به تااید شورای نگهبان هم هست یا نه
بعد ‍س از این چه کسی مسو.لیت این دانشگاه را بر عهده می گیرد

۱ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۳۱

سلام و خداقوّت-
لبیک

۱ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۳۳

سلام و خداقوّت-
لبیک
(javoon)

۱ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۳۱

با سلام
متأسف شدم از ان حرکت...
گوشه ای از سخنرانی مقام معظم رهبری در سال 88 که به این جریان مرتبط می شه :

«... آدم گاهى مى‏بيند که متأسفانه بعضى از نخبگان خودشان هم دچار بى‏بصيرتى‏اند؛ نميفهمند؛ اصلاً ملتفت نيستند. يک حرفى يکهو به نفع دشمن ميپرانند؛ به نفع جبهه‏اى که همتش نابودى بناى جمهورى اسلامى است به نحوى. نخبه هم هستند، خواص هم هستند، آدمهاى بدى هم نيستند، نيت بدى هم ندارند؛ اما اين است ديگر. بى‏بصيرتى است ديگر...»

بهروز باشید.

۱ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۳۳

نهضت تماس با موبايل نمايندگان جاسبي گرا و مطالبه حقوق ملت از آ نها با افشاي شماره همراه آ نها
http://afsaranejavan.blogfa.com/post-66.aspx

۲ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۰۸

با سلام ،،،

ممنون به خاطر زحماتتون ، لوگوى اين جنبش در پايگاه قرار گرفت ، ما رو هم با خودتون همراه بدونيد .

۴ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۹:۵۹
ناشناس :

با سلام و خسته نباشید و تبریک و تسلیت این ایام

اگر ممکن است توی این موضوع هم کاری بکنید، مثا فلش درست کنید:

طرح دو فوریتی وقف غزه: لاریجانیستها کشتی ایرانی عازم غزه را متوقف کردند!

۱۰ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۴۶

سلام
خسته نباشيد
من كد شمارو تو وبلاگ گذاشتم
فكر ميكنم مسايل مهمتري هم برا بحث وجود داشته باشه.
جهاني فكر كردن و كلان انديشيدن.
تمدن جهاني حضرت بقيةالله در مقابل ليبرال دموكراسي غرب.
ممنون ميشم نقد كنيد.

۱۲ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۰:۰۲
ناشناس :

اگرچه امام ملك و مال شخصي خود را وقف كرد (يعني به ملت بخشيد) ولي پيروان چپكين (و نه راستين) وي اموال عمومي و رانتهاي دولتي را وقف ميكنند(يعني به تملك خود و خانواده خود در مي آورند).
سايت هاي خبري نوشته بودند كه: "باهنر:دولتي شدن دانشگاه آزاد را نمي‌پذيريم" به اين بنده خدا بگوئيد كه آيا فكر كردي كه ملتي كه طاغوتي همچون ممد شاه را (كه مورد حمايت تمام مستكبران بين المللي بود) سرنگون كرده نميتواند طاغوتچه هايي نظير ....شاه را سرنگون نمايد!!؟؟
اين بنده خدا هم امر برش مشتبه شده و فكر كرده مردم وي را براي تمام عمر به مجلس فرستاده اند.!!!!

۱۲ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۰۸

ّسلام

با مطلبی جدید با عنوان بررسی و تحلیل جریان اپوزیسیونی - دانشجویی "داب" به روز شدم.

منتظر شنیدن دیدگاه های شما هستم.

http://alirajabi.blogfa.com/post-55.aspx

۱۴ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۲:۵۵

سلام به همسنگران مشهدی جنگ نرم
آقا یه سوال ما مشهدی نباشیم نمیشه با شما دوست بشیم
نمیشه ما رو لینک کنید
نمیشه وبلاگ ما رو بخونید
خلاصه خیلی وبلاگ باهالی دارید انشالله موفق باشید

۲۵ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۰۵

بسم رب الشهيد ...

سلام همسنگران گرامي ..

خداقوت ...

با اجازه شما بزرگواران متن اين پست را در وبلاگ قرار ميدهيم ..

من الله التوفيق

يامهدي(عج) ادركني ...