8 comments

کاربر گرامی!

جهت ارسال پیام به مسئولین شبکه وبلاگی دانشجویان و فارغ التحصیلان بسیجی مشهد،  از طریق فرم زیر (قسمت نظرات) اقدام فرمایید.

مطمئن باشید پیام شما برای حائز اهمیت بوده و حتما مطالعه و در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

8 comments برای “تماس با ما”

۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۴۰

بسم رب لحیدر

سلام

خیلی خوشحال می شوم که با شما همکاری کنم

۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۹:۴۸

باسلام
لطفاوبلاگ این جانب را نیز ثبت کنید
با تشکر

۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۵۱
ناشناس :

سلام مارو هم بازی بدید
www.abiusx.com

۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۲۳

سلام لطفا وبلاگ منو ثبت کنید

۴ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۱

سلام وبلاگ من رو لینک کنید

۹ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۶:۳۸

سلام وروزبخير لطفا وبلاگ من رولينك كنيد كدسايت شمادروبلاگ من لينك شده الان حدود يك ماه هستش ولي شما لينك نكردين وبلاگ من رو موفق باشين

۱۲ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۲۷

سلام

خیلی خوشحال می شوم که با شما همکاری کنم

۳۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۰۴

آدرس وبلاگ من رو عوض كن. مسدودم كردن اونجا.
http://meme.yahoo.com/roohollah
اينجا كاريكاتور ميزارم.