دسته بندی: 1 comments

هو المطلوب

(لطفا این متن را کامل بخوانید)

با سلام و تشکر از مراجعه شما به این صفحه

راستش را بخواهید ما هم می دانستیم اولین سوال شما این خواهد بود!

ما چند دلیل داریم برای راه اندازی این مکان...

1- فرد دارای صلاحیت برای اعلام جهاد و جنگ، شخص ولی فقیه است. همانطور که ایشان مجاز به اعلام حکم جهاد و دفاع سخت در برابر دشمن می باشند، از چندی پیش حکم جنگ نرم را صادر نموده اند!
به سخنانشان تبصره هم زده اند! گفته اند که افسران جنگ نرم(دانشجویان و عناصر ارزشی اهل فکر) خودشان بنشینند و در اتاق فکرهایشان فکر کنند که چه باید بکنند. 

شما از مدت ها پیش می شنیدید که اسلام و انقلاب در فضای مجازی مظلوم واقع شده اند، اما به عینه، اثر عملیاتی سریعش را تا قبل انتخابات سال88 یا ندیده بودید یا کمتر دیده بودید.

به لطف انتخابات سراسر شگفتی سال88، عده ای از عناصر دلسوز ارزشی به خود آمدند که باید در فضای مجازی وارد شد. اولین برداشتشان از فضای مجازی، راه اندازی وبلاگ بود.

این دوستان زحمت کشیدند و بلاگی را دست و پا شکسته راه انداختند. ما می گوییم خدا قوت! به نظر ما مهمتر از ایجاد فضاهای مجازی جدید، فعالیت شبکه ای و منسجم در این عرصه است.

2- در این فعالیت شبکه ای- وبلاگی ما می خواهیم در 2 عرصه کار کنیم:

الف) پشتیبانی محتوایی:
فعالیت کنونی اکثر بچه های ارزشی علی الخصوص در فضای مجازی متکی بر حرکت های آماجی است(یعنی بصورت متفرق به مواضع دشمن حمله می کنیم یا از مواضع و واژگان خود دفاع می کنیم) . ما می گوییم باید حرکت های ما با عنایت به شرایط زمانی در بحث محتواهای سیال، بصورت هدف در بیاید. یعنی مثلا اگر اولویت امروز نقد دولت است، همه نقد دولت نماییم و نه نقد مثلا جنبش به اصطلاح سبز!(در مثال مناقشه نیست!)
این جز با یکی شدن دغدغه ها که پشتوانه آن اطلاعات تحیلی افراد دارای توامندی بالاتر است، محقق نمی شود.

ب) پشتیبانی فنی:
ضعف حادتر بچه های ارزشی در فضای مجازی، آنجا نمود پیدا می کند که مثلا وبلاگ ما آنقدر بی رنگ و رو است که محتوای ناب و تولیدی مان به قول معروف می سوزد!

یعنی برای تولید محتوای فکری و نوشتن مطلبی به قلم خودمان زحمت کشیده ایم، اما در ارائه آن به مخاطب آنقدر ضعیف عمل می کنیم که ننوشتن آن مطلب بسیار مقرون به صرفه تر است.

در این قسمت ما می خواهیم به عناصر ارزشی پشتیبانی فنی ارائه نماییم که خدای ناکرده محتوای آنان هزینه ارائه نامطلوب به مخاطب نشود.

نکته پایانی! شاید سوال کنید که چرا ما فعالیت خودمان را در یک وبلاگ متمرکز کرده ایم وسایت راه نیانداخته ایم! ما می گوییم  با وجود توانمندی های فنی ، اگر می خواهیم دغدغه هایی از جنس بلاگرها داشته باشیم، باید در عمل ، هم جنس آنان بود...



عقیده صادقانه ما این بود!

اگر هستید، بسم الله!

1

۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۳۱

احسنتم. کار بسیار باارزشی کردین. جمع کردن بچه های ارزشی خیلی عالیه. چون خود ما هم زیاد همدیگر رو نمیشناسیم. این آشنایی و تجمع به بالاتر بردن اطلاعاتمون . همچنین محکمتر کردن عقایدمون خیلی کمک میکنه.
یا حق