دسته بندی: , , 0 comments

خاکریز نبرد استراتژیک:::براي ما چپ و راست و بالا و پايين و جبهه و جمعيت و کج و معوج و اينها معني ندارد. شاخص در اين آب و خاک اسلام است و آيين نامه اجرايي قابل قبول عهدنامه مولا علي (ع) به مالک اشتر. هر چه دلت بگويد نيست، هر چه دلبر بگويد همانست. دگرانديشان با احترام در امان و صاحب حقوق مثل بقيه. ولي آنهايي که نان اسلام و انقلاب را مي خورند و دائم در حال مکيدن نفت خامند بايد بدانند شاخص ملت امام و رهبري عزيزست. البته نه امام در موزه اکبر گاف! و نه آن امامي که به خواب بعضي ها مي آيد تا به تاييداتشان بيفزايد! آقا فتوا دادند خواب حجيت ندارد. امام زنده است چون انقلاب زنده است. اف به خط و خطباز و خطبازي. مرگ بر مفسدين اقتصادي و اعتقادي! حضرت آقاي لاريجاني تهديداتتان درباره هتاکان به جان و نواميس دارد عملي مي شود، ولي مبارزه با مفاسد اقتصادي و سياسي مطالبه اصلي ماست و برخي مردمي که فکر مي کنند بازي خورده اند! البته تا حدي حق دارند! زمان فرمان مبارزه با مفاسد اقتصادي ما بچه بوديم، الان زن و بچه داريم! به حرمت خون شهدا و ملت و رهبري هم شده يک گزارش بدهيد ديگر! کروبي را نگرفتيد، نگرفتيد!
















___________________________________________________________
با مقاله فروشگاه هاي لوازم آرايشي، درست زدم وسط خال! اهالي پارک ملت به من گرا دادند. دم همه هموطن هاي عاشوراييم گرم. لبخند بزن بسيجي. هنوز هم خداي يگانه خداست. ولي انگار به يک عده برخورد. کاش ما هم مثل فتنه گرها بي رحمي داشتيم تا دشمن هايمان را لخت کنيم و فيلمشان را بگذاريم روي نت تا همه بفهمند اين عقده اي ها نفوذيند! اين جماعت حسيني نيستند. باراک حسينيند. رو سينه شان 666 حک شده. جگرشان براي شوهر نمي دانم چندم مريم رجوي جزجز مي کند. آره برادر. امام حسين به ما امر کرده مسلمان باشيم و آزاده ولي به بي بي سي گفته اگر مسلمان نيستي، آزاده باش. العربية ببخشيد! البربرية، العرعرية، الکاخهاي مرمرية، لاتسمعنا صوت السعودية، لکنهم في الشُک من انقلاب الخوان التونسية و في الحال پذيرايي از بن علية. في الخوف الشديدية من انقلاب الاحتماليه في الممالک العربي الامريکايية. چاه نکن بهر کسي اول خودت بعدا کسي. اگر در فتنه پول دادي به مملي تا مملکت علويون را سرنگون کني، حالا سرت مي آيد. حسني نامبارک! الحکم يبقي مع الکفر و لا يبقي مع الديکتاتورية. خون اخوان المسلمين ما مي چکد از چنگ تو.
خالد نبودي ببيني مصر بيدار گشته، خون يارانت پرثمر گشته.
گل غزه بيرون بيا فصل بهاره، حسني بالاي داره.
شتاب کن برادر وقت گذشتن از خود وقت نجات ميهنه.
مي گويند زمان ما تمام شده! به اسم موجي هاي جنگ مي خواهند بستريمان کنند! چون ظاهرا موجمان عالم گير است! پس عشق است موجي گري آسايشگاه احرار و ننگ بر مجري گري براي بيگانگان! ما قبول داريم موجي هستيم. ما با همين موج اوج گرفتيم. اما غافله غافلون چه؟ دنيا را آب ببرد اينها را خواب. کمي آرام صحبت کنم بيدار نشوند . اگر بيدار بشوند مثل سيلويو برلوسکني فحاشي مي کنند. خدا کند بچه هاي رويان يک داروي اسلامي بدون عوارض براي اينان درست کنند تا يک بار هم شده مخشان به کار بيوفتد. ماهواره ها براي بعضي گاهواره شده. بمب شبيخون فرهنگي موجيشان کرده. اما اينها مثل ما و آسايشگاه احرار قبول ندارند که موجيند. به آنها گفته اند شما روشن فکريد. فکر کردند جاي موجي جنگ سخت در بهشت است و جاي موجي جنگ نرم جهنم! از طرف خودم: خلصنا من النار يارب. دوستان آزادي خواه! آزادگي خواه هم باشيد! اهالي پارک ملت به ما گفتند موجي هستيد و نمي دانند پله اول آزادي، آزادي از نفس است و نه اسارت در بند نفس اماره؛ ظاهرا براي بعضي ها مرگ فقط از رگ گردن به ديگر انسان ها نزديک است . دوباره نگو هرکسي را در قبر خودش مي خوابانند. خدا را چه ديدي، شايد تو را در قبر من خواباندند و من را در قبر تو... . خدا علي گندابي را بيامرزد که يک مثال نقض برايتان آورد! عيسي هم طرفداران موسي را به دين خودش خواند. لطفا حرکت پيامبران الهي را لکه دار نکنيد. برويد از علماي سکولار ضرب المثل بياوريد. مثلا فرويد به کار خود نيچه به کار فرويد!! اوه اوه خراب شد! آقا ما در فلسفه اش نيستيم فعلا...
خلاصه خط حسابي به هم ريخته و وقت نداريم ناز شما را بکشيم. بياييد با ما، خوشحال مي شويم. ولي تو را به خدا بياييد ديگر. به خدا دوستتان داريم. حتي وقتي به ما فحش مي دهيد. ما با شما سر جنگ نداريم. ته حرف ما و شما يکيست. همه دنبال کماليم. ولي تو را به خدا وضعيت ما را درک کنيد. مثل مردم شمال لبنان نباشيد و هميشه از حزب الله خدمت گزار طلبکار. آتش دشمن سنگين است ولي بچه هاي گردان بصيرت خبر آورده اند گلوله هاي آخرشان است. نشان به نشان جبهه لبنان و تونس و مصر و يمن و اردن و انشاءالله به همين زودي عربستان و کويت و امارات و ... . درود بر مردم مصّر مصر. "بن علي يادت باشه، سيد حسن سرورته". يکي از بچه هاي حزب الله لبنان مي گفت امام خميني دستور داد انقلاب را صادر کنيد، اما نه اينکه هيچي براي خودتان نگه نداريد! راستش نگراني ما جنگ نرمي ها همين است. ما شرمنده انقلابيم که در ميدان نبرد نرم نه خاکريزي تعريف مي کنيم، نه خودي و غير خودي، نه خط پدافندي، نه ديدباني، نه پشتيباني مسئولين فرهنگي و نه جبهه هماهنگ تبليغاتي و نه حتي يک ايستگاه صلواتي! تازه سوتي هاي مسئول دفتر هم روي مشکلات! بعضي از آقايان سرخوش و خجسته دلند و از فرداي جنگ تحميلي احساس تهديد و دشمني نسبت به دشمنان را از ياد بردند. ولي داداش! ما ولا خوف عليهم ولا هم يحزنونيم! جنگ پارتيزاني براي دفاعست. اگر بخواهيم حمله کنيم اين طور نمي شود. ما به يک جبهه فرهنگي اصيل و به دور از التقاط نياز داريم تا بتواند باورهايي که عده اي به ما ديکته کرده اند را از ذهن پاک کند؛ آرايش جديد بگيريم و بعد به حمله فکر کنيم.
حالا که فرهنگ در کشور ما مظلوم است، خودمان که نمرده ايم. مثلا داداشم چه کسي گفته چپ و راست؟ چه کسي گفته دهه 60 و دهه 70؟ کدام اصلاحطلب و کجاست اصول گرا؟ اينها بازي سياسيون ظاهرالصلاحه! راست مي گويي برگرد از لندن و به دادگاه پاسخگو باش. بهانه مدرکت چيست مردک؟ يک لحظه ساکت! جک جديد! خاتمي براي نظام خط و نشان کشيده! (خنده ملت در شبکه جهاني اينترنت). کي گفته بهزاد نبوي چريکه؟ چريک حضرت ماه است که يک پايش در جبهه بوده و پاي ديگرش در جلسات کشوري. کاش دکتر چمران بود و شهادت مي داد که خيلي از مسئولين جگر جهاد نداشتند. چريک بودي مي آمدي جنگ. چريک اوست که با دلش مي جنگد. چريک کسي است که از ترس مخملي ها دست از ولايت نمي کشد. چريک اهل کوه و کمر است، نه اهل نياوران و جماران و کوفه. آنکسي که معاون اولش دورش مي زند احمق است نه چريک. آنکسي که دينش را به دنيايش مي فروشد نشايد که نامش نهند آدمي. چريک يعني بچه هاي حزب الله زيرا گردن آمريکا را در لبنان شکستند! هم در جنگ نظامي و هم در جنگ سياسي. نه آنهايي که در کاخ سعدآباد به پاي جک استراو افتادند. چريک سيد علي است که آقازاده به مردم تحميل نکرده، نه آن زبيري که يک جين آقازاده نُنُر بار آورده تا فيس و افاده هر کدامشان براي يک کشور مصيبتا ما اعظمها باشد. ما بسيجي هاي بي شيله و پيله مسجد ارکيم و فلافل خور تير شب هاي گرسنگي. روز عاشورا! دروغ چرا آخر! فائزه اگر ساندويچ خور بود، براي يک بار هم شده دنگ ملت را حساب مي کرد. نه اينکه هميشه ملت را بپيچاند! ما پاي ثابت فلافل هاي ابوحيدريم و آقازاده ها پاي ثابت مک دونالد در آنتاليا و دبي. ما روز عاشورا به ساندويچي نمي رويم چون رزق اباعبدالله لذيذترين غذاي ماست! و البته سانديس هاي نظام هم به جاي خود. ني سانديسم حواله به چشم بدخواهان اسلام. قطار انقلاب، قطار ملت ايرانست، نه پاره پوره هاي دهه 60 که نونوار امروزي شده اند و دانشجوهاي پشيمان از پنجه در پنجه کردن با امريکا؛ بد نيست بدانيد شهيد شوشتري در اوج تواضع و سادگي به خودش چه تذکري داده! شايد به درد اين جماعت پرتوقع مي خورد: "ديروز از هرچه بود گذشتيم، امروز از هرچه بوديم! آنجا پشت خاکريز بوديم و اينجا در پناه ميز! ديروز دنبال گمنامي بوديم و امروز مواظبيم ناممان گم نشود! جبهه بوي ايمان مي داد و اينجا ايمانمان بو مي دهد! الهي نصيرمان باش تا بصير گرديم، بصيرمان کن تا از مسير برنگرديم و آزادمان کن تا اسير نگرديم." کجاييد اي شهيدان خدايي که بعد جنگ آقايان خيلي وقت ها عکس شما را ديدند و عکستان عمل کردند!
سياسيون بدانند در نگاه ملت ايران فقط دو جبهه تعريف شده است. کساني که با فرامين الهي حرکت مي کنند و کساني که براي شياطين کاسه ليسي مي کنند. کساني با ولايتند و کساني بر ولايت. افرادي برائت از بدان را فريضه مي دانند و افرادي با مشرکان قهوه مي خورند. اگر به بهانه صراط هاي مستقيم هم راه کج کنند موقع توقف قطار براي اقامه نماز غالشان مي گذاريم. ما براي احدي منتظر نمي مانيم و اگر وسط راه پشيمان شوند در همان سرعت بايد بپرند پايين! بد نيست بدانند خدمه اين قطار کلهم اجمعين بسيجيند و هر هموطني از نق نق آقازاده ها خسته شد به ما يک ندا بدهد کافيست. من بسيجيم و با صداي بلند فرياد مي زنم که حناي سياسيون خيلي وقت است براي ما رنگي ندارد. اصلا بگذار هر کس خوابست بشنود، براي ما چپ و راست و بالا و پايين و جبهه و جمعيت و کج و معوج و اينها معني ندارد. شاخص در اين آب و خاک اسلام است و آيين نامه اجرايي قابل قبول عهدنامه مولا علي (ع) به مالک اشتر. هر چه دلت بگويد نيست، هر چه دلبر بگويد همانست. دگرانديشان با احترام در امان و صاحب حقوق مثل بقيه. ولي آنهايي که نان اسلام و انقلاب را مي خورند و دائم در حال مکيدن نفت خامند بايد بدانند شاخص ملت امام و رهبري عزيزست. البته نه امام در موزه اکبر گاف! و نه آن امامي که به خواب بعضي ها مي آيد تا به تاييداتشان بيفزايد! آقا فتوا دادند خواب حجيت ندارد. امام زنده است چون انقلاب زنده است. اف به خط و خطباز و خطبازي. مرگ بر مفسدين اقتصادي و اعتقادي! حضرت آقاي لاريجاني تهديداتتان درباره هتاکان به جان و نواميس دارد عملي مي شود، ولي مبارزه با مفاسد اقتصادي و سياسي مطالبه اصلي ماست و برخي مردمي که فکر مي کنند بازي خورده اند! البته تا حدي حق دارند! زمان فرمان مبارزه با مفاسد اقتصادي ما بچه بوديم، الان زن و بچه داريم! به حرمت خون شهدا و ملت و رهبري هم شده يک گزارش بدهيد ديگر! کروبي را نگرفتيد، نگرفتيد! او از اول هم اشتباهي بوده! دوستان، سرباز گيج خط را گم مي کند، چون رفتار فتنه را نمي شناسد. چون ملاک فکر کردن ندارد. پس چون فکر نمي کند برايش فکر مي کنند و اسير تبليغات سياسي مي شود و وقتي به کمکش نياز هست با ترديد و سستي قدم بر مي دارد. برادران، تزکيه نفس کرامت مي آورد و بصيرت. کسي که به گناه عادت کند حجاب جلوي دلش را مي گيرد و غفلت حيرانش مي کند. ولنهدينّم سبلنا بهاي زيادي دارد. ما نبايد با اين اسم و رسم هاي چپ و چپول و راست و راستر خام شويم. تهديد نرم اشرافيت کارگزاران حکومت است که بايد شکسته شود، بايد شکسته شود، بايد شکسته شود.
من ساکت شوم تا مولا علي (ع) بگويند:
"آرام باش، توکل کن، تفکر کن، سپس آستين ها را بالا بزن، آنگاه دستان خداوند را مي بيني که زودتر از تو دست به کار شده است."

0 comments برای “سرباز گیج در جنگ خط را گم می کند.”